New PhD – Betty Tärning
By 21 -
Published 10 March 2018
![](/fileadmin/_processed_/1/6/csm_thesis_cover_f9f2540723.png)
<style>img {border:1px solid #BBBBBB;}</style>
At March 9:th, 2018, Betty Tärning successfully defended her PhD thesis “Design of teachable agents and feedback in educational software: Focusing on low-performing students and students with low self-efficacy”.
Opponent: Kristen Pilner Blair, AAALab, School of Education, Stanford University, Stanford, CA, USA.
2024-05-18
Magnus Haake: Ekonomi och politik bakom anpassning – inte didaktik (Svenskläraren)
2024-05-17
LUCS-forskate i debatt: ”Varken myter eller halmgubbar är bra för läsinlärning”
2024-05-03
Mathias Osvath kommenterar nyhet om Orangutang som läkte sitt eget sår med växt (SvD)
2024-04-23
Forskare testar robot för att bota scenskräck
2024-04-22
Agneta Gulz joins the Swedish (OECD Education) delegation at ISTP 2024 as the scientific expert representative